Sociální sítě
Mít pouze založený svůj firemní profil na Facebooku, Instagramu, Firmách, Googlu či jinde nestačí. Zasáhnout lidi obsahem, který je bude zajímat, bavit, budou ho sdílet a komentovat – to je skutečný kumšt! Chce to znát skvěle své zákazníky a mít v rukávu pořádnou obsahovou strategii. Že si na to sami netroufáte? Rádi vám s tím pomůžeme a vdechneme vašemu podnikání život i na sociálních sítích. Ať už úplně od píky samotným založením nového profilu, či jen vyšperkováním funkční stránky.
Obsahuje
- 1. Vytvoření profilu
- 2. Tvorba příspěvků
- 3. Odepisování na dotazy
- 4. Kontrola nastavení
- 5. Minimálně 3 měsíce
Časté dotazy klientů
Bez ohledu na váš marketingový rozpočet jsou sociální sítě nákladově efektivní iniciativou. Připojování k sociálním sítím, zveřejňování obsahu, odpovídání na komentáře uživatelů a další je zdarma. Dokonce i reklama nabízí ziskový kanál pro oslovení vašeho publika a pro online sledování.
Sociální sítě od Facebooku po LinkedIn vás mohou spojit s uživateli z celého světa a tedy i potencionálními klienty. Prostřednictvím sociálních sítí můžete oslovit i vybrané publikum, které projeví vyšší zájem o vaše služby nebo produkty. Tradiční marketing a reklama se nemohou rovnat dosahu ani ceně, které prostřednictvím těchto platforem získáte a proto je správa sociálních sítích pro podniky téměř nutností.
Začlenění sociálních sítích do vaší marketingové strategie vám umožní sladit vaše marketingové iniciativy s chováním uživatelů. Například 74% lidí nyní při rozhodování o nákupu používá sociální média. Nemluvě o tom, že 80% lidí dostane radu ohledně nákupu prostřednictvím sociálních sítí.
Obchodníci i vlastníci podniků se shodují na výkonu marketingu a reklamy na sociálních sítích. Prostřednictvím sociálních sítí mohou společnosti budovat svou značku a dokonce generovat potenciální zákazníky a prodeje. Například téměř 45% obchodníků mezi podniky (B2B) získalo klienta prostřednictvím Facebooku.