Reklamní kampaně na míru
Stovky/tisíce (záleží na vás) nově příchozích návštěvníků na vašem webu a čerstvých poptávek po produktech či ubytování. Ano, i tohoto můžete dosáhnout díky správně nastavené PPC reklamě.
Obsahuje
- 1. Návrh dle účelu
- 2. Vytvoření
- 3. Dohled
- 4. Report
- 5. Minimálně 3 měsíce
Časté dotazy klientů
Google je největším prodejcem digitálních reklam na světě, což představuje 31,1% celosvětových výdajů na reklamu, tedy 103,73 miliard dolarů. Pokud jde o placené reklamy na sociálních médiích, Facebook ovládá celosvětový trh, protože představuje více než 65% celkových výdajů na reklamu. LinkedIn využívá 94% B2B marketingových pracovníků (Content Marketing Institute, 2018).Twitter využívá 84% B2B marketingových pracovníků. Facebook má 6 milionů aktivních inzerentů. Reklamy na Twitteru jsou o 11% účinnější než televizní reklamy během živých akcí. Při tak vysokém využití placené reklamy obchodníky z celého světa byste měli skutečně zvážit online placený reklamní prostor.
U placené reklamy máte zaručený dosah a můžete pomocí svého obsahu vyzdvihnout svou značku pomocí konkrétního cílení a získat kvalifikovanější potenciální zákazníky. Pokud váš web není na prvním místě ve výsledcích vyhledávání Google pro vyhledávací dotaz, pak vám placená reklama umožňuje umístit reklamy na klíčová slova a přivést na váš web opravdové zájemce, aniž by to vyžadovalo optimalizaci pro vyhledávače.
Pokud provozujete placené reklamní kampaně, jste schopni oslovit velmi široké a velké publikum. Náklady spojené s placenou reklamou závisí na cíli nebo typu reklamy, kterou zobrazujete. Například pokud je vaším cílem návštěvnost na webu, vznikne vám cena za proklik (CPC), nebo pokud je vaším cílem povědomí o značce, vznikne vám CPM (cena za 1 000 zobrazení).
Existuje spousta platforem, které mohou prezentovat vaši značku, a váš jedinečný obsah. Můžete použít reklamní bannery anebo textové reklamy v reklamní síti Google anebo oslovit každodenní návštěvníky na sociálních platformách. Jednoznačně tedy bude varianta více platforem lepší pro zvýšení Vašeho dotazu.
Placené cílení může být velmi konkrétní a umožňuje vám oslovit ideální potencionální zákazníky, kteří se zajímají o vaši značku a odpovídají Vašemu zaměření reklamy a podnikání. Podívejte se na své analýzy napříč všemi vašimi digitálními platformami a analyzujte své publikum, abyste identifikovali běžné faktory, jako jsou klíčová slova, lokality, demografické údaje, názvy pracovních míst, zájmy a společná témata. Všechny tyto informace můžete použít k upřesnění cílení na placené kampaně a vytváření kvalitnějších kampaní, které tak povedou ke zvýšení počtu konverzí.